More
    Home Dirgahayu Tuanku, Daulat Tuanku

    Dirgahayu Tuanku, Daulat Tuanku

    KUCHING, 07 JUN 2021 (SNN) : Merafak Sembah setinggi-tinggi ucapan tahniah Kebawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Ibni Almarhum Sultan Haji Ahmad Shah Al-Musta’in Billah daripada Amanah Khairat Yayasan Budaya Melayu Sarawak dan media Sarawak News Network (SNN) sempena sambutan Ulang Tahun Hari Keputeraan Rasmi Seri Paduka Baginda bagi tahun 2021.

    Didoakan semoga Seri Paduka Baginda sentiasa dilimpahi keberkatan bersemayam di atas Singgahsana Tahkta Pemerintahan dengan penuh kebesaran, kedaulatan dan kesejahteraan.

    Didoakan juga ke hadrat Allah SWT juga semoga Seri Paduka Baginda Tuanku dan KDYMM Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah Binti Almarhum Al-Mutawakkil Alallah Sultan Iskandar Al-Haj serta putera-putera, puteri-puteri dan seluruh kerabat sentiasa berada dalam lindungan dan rahmat-Nya, dilanjutkan usia serta dalam keadaan sihat walafiat.

    Dirgahayu Tuanku. Daulat Tuanku.

    Leave A Reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    Must Read

    Bantuan bekalan air akan disalurkan segera oleh LAK & JBALB sehingga...

    0
    KOTA SAMARAHAN, 27 OKTOBER 2024 (SNN): Lembaga Air Kuching (LAK) dengan kerjasama Jabatan Bekalan Air Luar Bandar (JBALB) akan menggerakkan lapan buah lori tangki...